درمان FSGS چیست و چگونه آن را جلوگیری از نارسایی کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

"دوستان من با فاصله کانونی سگمنتال گلومرولی ام اس تشخیص داده چه درمان است و چگونه از آن جلوگیری از نارسایی کلیه؟" FSGS می تواند سندرم نفروتیک، نارسایی کلیه، حتی ارومیه، بنابراین درمان FSGS باعث شده است با بسیاری از مردم در ارتباط است، در اینجا من به اشتراک گذاری شما برخی از اطلاعات در مورد درمان FSGS، به امید آن می تواند به شما در درمان بیماری خود کمک کند.

درمان عمومی برای FSGS

درمان استروئید درمان کلاسیک برای FSGS در طب غربی است. این می تواند سیستم ایمنی بدن را سرکوب و سرکوب پاسخ ایمنی. اگر کودکان پاسخ به دارو، آنها را بهبودی در پروتئینوری داشته باشند. داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی اضافی نیز برای درمان آن استفاده می شود.

با این حال، استفاده طولانی مدت از داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی و استروئیدها می تواند منجر به تن عوارض جانبی را.

بنابراین به منظور تخفیف علایم ناشی از بیماری و درمان، پزشکان برخی از داروها مانند داروهای ضد فشار خون، دیورتیک ها، استاتین ها و غیره تجویز، برای بیمار،

درمان های جایگزین برای FSGS

ایمن درمانی

سلول های بنیادی درمان جایگزین برای FSGS است. این رفتار بیماری های شروع، سرکوب و یا بهبود یک پاسخ التهابی در کلیه ها. در درمان FSGS، می تواند فعالیت ایمنی غیر طبیعی و پاسخ ایمنی سرکوب، در نتیجه توقف بیشتر زوال عملکرد کلیوی.

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی

انواع بسیاری از گیاهان در این درمان وجود دارد، پزشکان همیشه متفاوت از آنها ترتیب بر اساس وضعیت، بیماری بیمار. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy به عنوان یک نوع از درمان های طبیعی، می تواند بیماری کلیه درمان، از جمله FSGS در مراحل درمان های زیر است:

تنزل کمپلکسهای ایمنی و ماتریکس خارج سلولی.

بهبود گردش خون.

فراهم می کند که مواد مغذی برای بازسازی ساختار کلیه.

فعال کردن سیستم خود شفا از بدن به بهبود عملکرد کلیه.

با کمک سلول های بنیادی و پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، FSGS می تواند به خوبی کنترل شده، به طوری که مردم می توانند سقوط به نارسایی کلیه، اجتناب کنند. اگر می خواهید به دانستن اطلاعات بیشتر در مورد FSGS، لطفا اینجا کلیک کنید، و یا با دکتر آنلاین ما به طور مستقیم، ما شما را در اسرع وقت پاسخ دهید. آن را بدون پرداخت هزینه، بنابراین احساس رایگان با ما تماس بگیرید.

http://www.kidney-support.org/fsgs-treatment/3959.html





:: برچسب‌ها: درمان FSGS، FSGS، نارسایی کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 1569
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: